Fredag!



DAGEN INNAN LÖRDAG!;)


Erdtman den galnigen från fråga Olle påstår att jag är en diva å att jag är lat.
jag tänker protestera direkt genom att uppdatera denna jäkla blogg!;) just nu spelar vårt svenska fotbollslandslag mot Tyskland, vilket inte ser så ljust ut :/ men damerna i handboll van, det tyckte jag va roligt faktist:)
jag å min mor har vatt i stan å jag hittade ett par efterlänktade byxor(: yammiii...
Å Erdtman om jag får dra till med en vild gissning så springer hon först 5 meter till vänster sen fem meter till höher sen 5 meter till vänster igen å så holler hon på så, för tv på jobbet är i mellan dom metrarna!
Jag väntar på att pappa ska va redo att ge mina läääggss en omgång så dom är på min sida i morgon när Asarums if möter Rödsle på borta plan(:

ja å för er som inte vet så är jag å Stjärnan Erdtman väldigt bra friends så efter hon har jobbat så ska jag till henne, eller kanske hon till mej? so what, vi får träffas i varje fall!
vi ska gägga i hop sallad tills morgondagens trppelipp:)

and to the end : have a nice evening allesammans:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0