Godkväller eller??!

Nämen tjena hallå!..

Erdtis by the pianotangents idag!.. Kan ba skriva med händerna, därför orka ja inte skriva så mycket.. Någon har ju tryckt sönder foten?? Haha.. Neej det är ba nyttiigt o braa! :)

Mina dagar är inte speciellt intressanta, jobb på maxi, sen lite fotboll o bandy på kvällen, sen slappa ja resten, sjuukt lat, ja vet! ni behöver inte säga de, självförtroendet sänks då te kina! :P

Imon börjar lyly skolan och det skulle jag med gjort egentligen om jag inte hade tagit studenten i år vill säga! Känns lite småskumt, men ska försöka bli vuxen och sen ska ja inse att ja inte kan! :P

LYLY är bääääst, jag liknar mest en häst!

GODNATTISSS!

MAXI in my heart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0