helg:)

Ja som ni kanske har lagt märke till så har vi prioriterat disken i stället för bloggen, men vi ska försöka ändra på oss!  eftersom Erdtma jobbar på maxi, ska jag skicka bud med henne att inhandla plast tallrikar gjorda för att slängas efter användning, så vi får mer tid över till bloggen!

I dag tar bara Lyly det lugnt medans Erdtman sliter bland äpplerna på maxi, det låter" fruktansvärs";) men sant!

om jag nu då ska redogöra lite vad som hänt mer än att vi har tatt hand om disken så har Erdtman vatt i Prag med innebandyn å spelat cup, det blev en 5:e platts:) STORT GRATTIS TILL HENNE:D
jag mötte henne så klart på stationen, sen bar det hem till henne å fira hennes hemkommst å hennes far "BiffErdtmans" födelsedag!

the day after this day
 :

Asarums if mötte Hovmantort å borta plan. det blev två mål för vardera lagen, men hyffsat nöjda tycker jag vi ska va med spelat. Erdtman gjorde succe med alla hennes finter å drivlingar:)
Det är på söndag det gäller!!!!

När klockan är 17.00 slutar Erdtman för dagen, då är det bussssss som gäller, å det är det jag laddat för hela dagen:)  
                            

    / tjoflöjt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0