3 kalla men mysiga poäng!

3-1 mot glimåkra och serien är nu igång! Kan såklart knappast börja bättre än med vinst, fast en daimstrut hade inte varit fel i pausen!.. ;)

Men de får de bli nästa match! Så man kan glassa på plan och spela kyligt! ;) haha..

Dagens hyllning är till ballar av stål, vilka ballar, mums asså!..
Skoja man velat spela in ett sånt program, men då ska såklart folket runt omkring inte veta om något, så watch out, snart kanske ni sitter i skiten och blir utskrattade..




Är det bara jag som tycker att det kan va riktigt drygt att va ute o gå ibland..?
Dess bättre har jag kommit underfynd med något kul att göra under promenixen, jag tänker mig att jag är med i en film och folk som är ute spelar också med, utan att dem vet om det såklart..roligast hittils är att vara James Bond och kaxa sig fram, prata i headset på låtsas..hoppa bakom en buske o ladda om geväret..förfölja folk utan att dem märker det och börja springa värsta rushen rätt som det är bara för att man lagt ut en låtsasbomb! :P haha.. Nu överdrev ja kanske lite men ni fattar! ;)

Kul å moget värre! ;)
/ # 7

Kommentarer
Postat av: Machenhedster!

Det där sista där lät lite konstigt, inte riktigt normalt helt enklet. Psycho?

2009-04-22 @ 17:42:57
Postat av: "Redaktion"

nej nej.. men jag sa inte att det var normalt heller..! ;)

2009-04-23 @ 22:15:01
URL: http://plockepinneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0