Sundaynight!

Looong time ago o ja vet att ni längtat! ;)

Sunday betyder soldag, inte söndag som många vill tro!

Ikväll hoppade ja på min hoj, ja e alltid ute o cykla! ;) hihi..
te rebecca även kallad olle även kallad axel men även kallad solstinget!..  ;)
via vääldig omväg, gänget samlades o for iväg te vägga för att glassaaa!..
 
Sjukaste var ändå en natt denna veckan, när ja vaknar mitt i natten av att brorsan skriker i sömnen.. Han är trogen goisare, vilket nu verkligen blivit bekräftat, han skrek nämligen:
Helvete, aldrig khk, finns inte en chans att dem vinner, dem är inget att ha, aldrig i livet att dem vinner nån match..
- med mera, ord ja inte vill nämna här! ;) haha..
Skoja ja blev förvånad!..


Vet ni vilken krydda ni ska äta innan match? Pepp-ar såklart! ;)

Dagens bästa sms!

Om min bil, tydligen har den massa mytomspunna historier bakom sig enligt vissa!.. ;)

jo en gång så var den förra ägaren ute o körde i lomma så plockade han upp en liftare! När liftaren satte sig i bilen sa han. Nu ska du få tre önskningar! Han som körde bilen trodde ju varken sina öron eller ögon, men han tänkte ju att det var lika bra att prova. Först önskade han sig blommig hatt. Poff sa det så fick han en blommig hatt. Nu tänkte han att han måste önska sig en biljett till Tobbe trollkarls show i simrishamn. Liftaren sa några magiska ord och vips så fick han en biljett. Tredje önskningen blev en tigermönstrad kudde. Men då sa liftaren "Det går inte för jag är bara en vanlig liftare och ingen ande". Jag vet inte om det är sant men har hört historien från många håll.

Haha, sjukt vilken fantasi, thanx lance! ;)

/ ärthjärnan # 7
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0