heeeejj!!

Tjenare alla månsterdiggare;)
( nu har jag skrivit mitt, över till Erdtman
/ Lyly)

Erdtman här!:)
7-kt att vakna å skrapa bilrutorna för att sen några timmar senare sitta i bikini å sola!
över till lyly!...

tjenare alla månsterdiggare igen då va..;)
Lyly här!
Läskigt att spela fotbolls match i dag! typ över 8 månader sen sisst.
Å på tal om läskig så har jag precis druckigt upp en hel 50 cl coca-cola, HAJAR NI?
eller kanske att ni GULDFISKAR om det passar bättre?;)
nu ska jag å min bästaste mupp snart ut å gå runt mörrumsån!
sen  är det MAGNUS UGGLA som gäller!!! KARLSHAMN KAA...
tack för mej!Över till Erdtman.

tingeling,tingeling igen då va! Erdtman här!
jag klarar inte sitta framför datorn längre nu, Lyly sitter i mitt knä.. e ja ni fattar själva...
hhheejjj då.... aaajjjjjj!

dagens tips: lägg inte tidningarna på varandra, pressen blir för hög!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0