Krig på Maxi!

åh, underbaraa väder, får en att kränga massa glass å ha de allmänt glassigt! :P

 
nämen fy, hur gick detta till?..

rutten frukt krig på maxi, jag förlorar aldrig, det råkade bara ske idag! ;) haha!
du överrumplade mig allt christian, men du ska få tillbaka! ska ba fixa lite reaktionsförmåga först!..


Idag pratade jag med vår agent, han ville ge oss en fjärdedel, men nej, vi ska MINST HA EN FEMTEDEL! ;) hohohho!..

Nu blir de myspys i solskenet med glass, MUMSFILIBABBA!..
Ha en underbar kväll alla pysslingar, det ska jag ha! ;)

/ by da pianotangents, ärthjärnan # 7!





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Säg nu som det var, Emelie! Man ser ju att det är kräk...

2009-04-09 @ 18:59:22
Postat av: ärthjärna

hahaha.. skulle vatt så om ja åt din lunchlåda! ;)

2009-04-09 @ 19:17:59
URL: http://plockepinneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0