Satt i halsen!

Igår satt jag i halsen!..
Men i förr går satt jag i kassan!.. haha..


Hur som helst, så kom det en filur som vill handla med en förfalskad tusenlapp!
Men osis för han så var jag på alerten och tillät såklart inte han att köpa något, så allt slutade med att han växlade in lappen för han ville ha mynt också..han fick gå ut utan sina varor, hehe.. då var jag stolt! ;) haha..

Hoppas någon insåg misstaget som bara var påhittat! ;)

Helgen är full av premiärer, mysigt!..
Farsans grabbar vann bland annat igår, härligt!..
Å halasjö hoppas vi får bättre utdelning i kommande matcher,resultatet igår rev i ens lilla hjärta! :(

Ha en överbar helg mina puddingar! ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0