Tjabbaadobidoo!

Godmorgon alla fans! :)

Hoppas sömnen varit till sin belåtenhet och att ni får en toppen dag, min dag kunde dock börjat bättre! :O
Blev SKITrädd imorse, skrek rätt ut, anledningen? jo jag råkade titta in i spegeln! jisses!

Hört att kanel kan va giftig?..
Å om man äter en tesked ren kanel spyr man!..  Kanel innehåller ett visst råttgift??!
Betyder det att det är slut på kanelbulle plus mjölk mys stunderna??? :O

Jag ställer upp som försökskanin, kanelen är alldeles för viktig i vardagen för att spolas bort!

I morse tog jag fyra teskedar till gröten, dock e de ju utblandat i gröten!
Det bör räcka som dos för dag ett, kommande dagar ökas dosen succesivt!


http://www.dn.se/nyheter/sverige/kanel-kan-vara-giftigt-1.428777

http://www.rixfm.com/index.php?specialcontent=galleries&id=1175

Nej nu bär det av till Maxi in das hålan olofström!
Sedan provträning con oibk!

Dagens tips!
Om ni vill att det ska bli drag på festen??!!..
Öppna fönstret! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0