Glimåkra finns inte?

Sista fotbollsmatchen för säsongen!
Två maxiarbetare i en kokhet fård focus!
En vägbeskrivning från eniro!
Två pastasallader made by lylystar!
80 tals hits i bilstereon!
Knappt någon bensin kvar i tanken!

Det bar alltså av till glimåkra från olofström för mig och lyly!
Eller kom vi dit? INTE I TID! ;)


Blå ring: glimåkra
Röd ring: olofström
Grön ring: ryd

Jag min nöt, svänger höger för tidigt i lönsboda och vi far åt fel håll, heeelt galet fel!
Får panik att tanken typ är tom, men hoppas att vi ska va framme i glimåkra snart??

Lyly kommentera kartan och tycker att det är konstigt att vi kör på det hållet!
Men jag kollar inte kartan och lyssnar inte på henne, för jag tycker mig läsa torshult som ja visste vi skulle köra förbi, men jag hallucinerad nog bara! ;) haha!

ALLT var mitt fel å....

Helt plötsligt befann vi oss i RYD!!!
3,5 mil fel, alltså 7 mil extra körande..!


Som tur va fanns de en mack i lilla hålan ryd och vi kunde köra tillbaka i racerfart o tillslut hitta glimåkra!
20 minuter innan matchstart!.. 1 timme senare än väntat töjp! ;)
HAHAHA!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0