Grattis vickie ljungberg!!



Vickie Joelsson, egentligen kallad ljungberg den andre klev precis på tåget mot ålderdomen!
20 år fyllda idag och som en arbetskamrat på maxi säger, så går allt neråt och alldeles för hemskt snabbt när man fyllt 20! Känns väl positivt och framtidsfullt? :)

Vickie föddes uti hagen i bräkneboda en het sommardag i juni, naken kan jag meddela!
Hon har alltid strävat efter att få bräkneboda till en egen kommun, men riksdagen har inte velat godkänna detta beslut! :(
Trots negativa gehör från riksdagen sviker aldrig vicke när det blir årsmöte för bygdens medlemmar, nu när hon är 20 år fyllda, får hon dessutom tävla om ordförandestolen, så gör er röst hörd!!!

gå in på victoriajo.blogg.se för närmare beskrivning om bygdens överlevnad!!

Denna underbara tjej..eh kvinna menar jag!
Ska snart bygga sitt egna hus ute i bräkneboda med hennes gobbe
å så ska det odla sina egna lysmelkar för försäljning! :)

allt kanske inte var sanning i denna text? ;)

jag spår:

i framtiden kommer vicksan bo i borlänge, jobba som rikspolischef och
ha ett eget bageri i hennes garage! Hon kommer ha sju barn, en ferrari och bo i ett blått radhus!
Hon kommer uppfinna ett nytt fiskspö som kommer ge henne kosing att köpa en villa i Grekland!
????

Ha en underbar dag drottning LJUNGBERG!!!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS VICKIEDOOO!!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Klockrent! och så sant som det är sagt :)! du känner henne utan o innan emelie :)

2009-06-04 @ 11:31:37
Postat av: ärthjärna

självklart..!

hihi..

2009-06-04 @ 21:51:51
URL: http://plockepinneliten.blogg.se/
Postat av: vixi

Haha! du är för rolig erdtman!!! Om min framtid ser ut som du spår så behöver jag inte vara orolig! polischef o en massa cash o choklad!! WOHOOO! ;P du är bääst

2009-06-05 @ 19:42:35
URL: http://victoriajo.blogg.se/
Postat av: strömberg

haha där är ju jag och freij :D

2009-06-10 @ 23:04:20
URL: http://sandra-stromberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0