Åter till rampljuset!

För mycket klagomål av den skrämmande dåliga uppdatering
tvingar oss landlagslirare nu att blogga några rader!


Idag, våffeldagen, då man ska ge järnet!.. Ge järnet smet såklart! ;)

Igår råkade ärthjärnan ut för en miss!

Fikarummet på maxi, en säger:
Ja sen har dem lagret i källarn, ja mena källarn..
Varpå jag säger : - Vaa? vad är det för något? (jag hörde fjällan!) :O
Hela rummet engagerar sig o försöker förklara vad en källare är, lär ju tycka att en annan inte har alla hönsen himma! haha..

Jag tyckte faktiskt jag hörde fjällan, jag vet faktiskt vad en källare är!..

Dagens succe, bikupan me elin och olle, vissa ställen vet man att man aldrig kommer att sätta sina fossingar på igen!

PS. Tips! Nu kan man smörja in händerna med hårinpackning, ryktas om att hår o händer har samma pH! ;)

Kommentarer
Postat av: jeanette

det var på tiiiiiden

2009-03-25 @ 17:24:04
URL: http://jeanettans.blogg.se/
Postat av: Lena

funkar det med hand kräm i håret då????:)

2009-03-25 @ 17:29:14
Postat av: emelie ärtman

Haha.. så långt tänkte jag inte!

Ska man våga testa smeta in håret med fet handkräm? hahaha!

2009-03-25 @ 17:58:57
URL: http://plockepinneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0