Maxi, en bank?..

nu ska emelie ärthjärnan blogga o försöka komma opp i samma nivå som förra inlägget av sin idol, lagkamrat å bästaste bästaste vän lylyy!..

Om någon säger att han/hon är tjock, ska man då fråga hur han/hon har mage att säga så? ;) haha..

På min arbetsplats MAXI har vi tyyyp startat bank, kan man tro! :P
Ni ska veta det att man kan göra både insättning o uttag i kassan men det absolut bästa.. är att vi bland såserna oxå har fonder! ;)

nu ikväll har vi som sagt tränat fotboll på ett studsigt, iskallt men väldigt mysigt flygfält.!
de va så kallt att när man spottade hann det bli till is! :O

dags att köra ett träningspass plockepinn oxå, men just idag känner jag mig väldigt skakig, inte bra alls!
Tror jag smittats av mamma min, hon skaka så mycket att när hon ska hälla upp mjölk till en så hinner det bli milkshake!..hahaaa!
men de e ju gott så varför klaga!..

Nej nu ska ja oxå dyka i säng!..

Sov gött, dröm sött, MEN!.. vakna ej blött!..

 

Kommentarer
Postat av: memme

Nu fick jag mej ett riktigt gott skratt ha ha

2009-03-31 @ 11:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0