Tävling!!..

Dagens roligaste!..

Berättade mamma erdtman,  bild nedan!



Som ni ser är hon gaanska korthårig!

Efter att hon gymmat igår var bara hon och en annan kvar i omklädningsrummet!.. 
Mamma får då frågan från den andra om en hårtofs, om den var hennes!!!.. HAHAHAHA!


Tack du som ställde frågan, riktigt rooligt! :)

Nej nu blir det tävling här på bloggen!..

Gåtan... som ärthjärnan själv funderat fram..

Idag var jag ute och gick helt ensam hela tiden, men ändå träffade jag stig!
Hur gick detta till?

Den som kommer med rätt svar först vinner en autograf från stjärnan själv, miss plockepinn!

Det vill säga Lylyyyy! -----> 

Tänk tänk tänk å kom med ett svar snarast, så kan autografen bli din! ;)

Kommentarer
Postat av: Jonte

man går å stigen!

2009-03-31 @ 22:52:37
Postat av: "Redaktionen"

specificera dig är du snäll!.. vad menar du med å stigen?..

2009-03-31 @ 22:56:25
Postat av: biggan

man går på stigen!!

2009-03-31 @ 22:58:30
Postat av: Robin

Tror inte att Stig var den enda! Tror även du träffade på farbror Sten? Jag måste vinna autografen nu?!

2009-04-01 @ 00:29:56
Postat av: "Redaktionen"

Grattis Biggan!

Du svarade rätt, en autograf dyker snart upp till eran brevlåda!

Ledsen Robin, ditt svar var fyndigare än vad vi själva skulle kunna komma fram till, men delta gärna i våra framtida tävlingar, dina kommentarer är guld värda! ;)

2009-04-01 @ 07:45:57
Postat av: Lyly

JAG VET, JAG VET, JAG VET!!!!

är autografen min nu då?:):P

2009-04-01 @ 08:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0