tjjooohhoooop

Läs inte detta!

detta kommer bli det tråkigaste inlägg i denna blogg, EVVERRR!!
är bara tvungen å se så jag fortfarande kan blogga lixom.
men gud vilken tid det tar å skriva,
å nej, nej, inte som ni tänker, jag är inte pensionär än (svår stavning dör;P) (förutom min mormor då hon är värsta ungdommen på datorer å allt annat också i för sej), jag sitter inte med ett finger och förstoringsglas å klinkar, naijj då!
men jag har faktist tränat fotboll, normalt sätt när man kommer hem från handbollsträningar,eller kastagris träningar, kär sport har många namn;) ?! så är man klibbig om fingrarna å då i ställer fastnat man i tangenterna, men nu är man så inkall om fingrarna att det är lika svårt att skriva som Erdtman har det när hon ska kissa i skogen!!
(f)
NI KAN JU TÄNKA ER..... vilka problem jag har!;)

Natti, natti nu kommer Jon Blund !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0