Dumplutt!

När två bilar kolliderar, gör alltid polisen rutinkontroller och frågar saker och ting,
men hallåååå, vissa frågor kan de väl ändå ta att studsa över va?
Hur långt ifrån varandra befann sig bilarna vid kollisionen?
Dum fråga enligt mig! ;)

Jag var hos doktorn idag, handleden var lite paj!
Frågade doktorn om den läker så mycket att jag kan zorra när handen blir frisk?
Han sa att det inte skulle va några problem för mig!
Va bra sa jag, för zorra har ja aldrig kunnat förr! :)

hahahaa..




Om ni vill se vad jag kommer göra, ta en titt här.. ---> http://www.youtube.com/watch?v=-BdL_qvVkhs&feature=related
enligt doktorn, enligt mig finns det inte att en chans att jag gör de!


Ha en underbar fredag mina fans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0