Idag är det fredag!

Sjukaste var ändå de som hände senast ja åkte tåg..!
klickar på knappen för toalett-dörr-öppning o tror ni inte de sitter en på skitahuset då? :O
såklart går dörren inte igen förrän sisådär 10 sekunder, när ja skrikit ut förlåt oh tjejen inne på toa försöker täcka sig själv, för precis utanför sitter ett gäng killar, vissa stirrar, vissa vänder bort huvet!..

Pinsamt värre, ja mest för henne då.. ja kan ju inte hjälpa att hon inte låst! :O
Sen, efter ungerfär tio minuter går ja mot toan igen, trycker på knappen å tro fanken, då står en gobbe o pinkar! :O
Nej nu ger ja upp tänker jag o försöker hålla mig för skratt!..

Efter att han utfört sina ärenden som förhoppningsvis för han gick både strålande och skitbra så beger ja mig in på den händelserika och fartfyllda toaletten..

Alla som varit på tåg-toaletter vet att man från insidan måste trycka på en viss låsknapp, men märket på knappen var borta, därför de andra inte fattat!.. Ja tryckte på knappen, det lyste rött och ja höll andan hela besöket... just för att inget skulle gå snett, å dörren skulle öppnas av en chockad person!..

Jag hade tur o kommer hädanefter ta en megafon med mig o skrika i den om någon är på toa innan jag trycker upp dörren! :)
 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0